W rozmowie z ekspertami Pawłem Detką z Monogo oraz Bogdanem Pawłowiczem z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu skupiamy się na przyszłości e-commerce. Dyskutują oni o dynamicznych zmianach w handlu online, takich jak automatyzacja procesów czy rola sztucznej inteligencji w hiperpersonalizacji zakupów.

Paweł Detka podkreśla znaczenie personalizacji, zaznaczając, że „to nie jest tak, że sprzedajemy do wszystkich. Należy uświadomić sobie, kto jest naszym docelowym klientem”.

Bogdan Pawłowicz dodaje, że technologia musi być wykorzystywana mądrze: „Każda technologia kryje w sobie też rozmaite pułapki, co rodzi naturalnie pewną frustrację”. Eksperci zastanawiają się także nad zagrożeniami związanymi z nadmiarem danych oraz koniecznością ich umiejętnej analizy. Pawłowicz ostrzega, że „nie zawsze można czytać dane wprost, dlatego tak ważna jest ich właściwa interpretacja”.

Jak polska branża e-commerce radzi sobie z tymi wyzwaniami? Czy sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje handel? Zapraszamy do wysłuchania podcastu, aby dowiedzieć się więcej o przyszłości zakupów online oraz o tym, jak firmy mogą skutecznie wykorzystać nowe technologie, nie popadając w pułapki cyfrowego świata.

 

Partnerzy wydarzenia: NASK, ORLEN, PAIH, Monogo, Miasto Sopot, Województwo Pomorskie.